اسپری آبرسان او جی ایکس روغن نارگیل

  • حالت دهنده و نرم کننده
  • درمان ریزش مو و افزایش رشد مو
  • حاوی روغن نارگیل و وانیل حالت دهنده، تغذیه کننده و رفع وز مو
  • دارای عصاره گل تاهیتی مغذی، آبرسان و نرم کننده
  • محافظت از مو در برابر حرارت
  • مناسب انواع مو
  • برای قبل از سشوار و موصاف کن
  • حجم محصول۱۷۷ میل
  • ساخت و تولید کشور امریکا
شناسه محصول: 3219 دسته: , , ,

ناموجود

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

اسپری آبرسان او جی ایکس روغن نارگیل

یک اسپری  آبرسان خوب برای مرطوب کردن و تغذیه ی موها کمک می کند که موها لطافت و زیبایی آن ها حفظ شود. پوست سر نیز شامل پوست بدن است و برای جلوگیری از شوره سر و بیماری های پوستی نیاز به آبرسانی دارند تا رطوبت طبیعی پوست کف سر همیشه حفظ بماند.

بسیاری از موها از جمله موهای فر  و وز به سختی می توانند رطوبت خود را حفظ کنند و این می تواند عاملی برای خشک شدن کف ، ریشه و ساقه موها شود. وجودآب کافی و رطوبت مو نقش بسیار مهمی در تقویت فولیکول‌های ضعیف مو و جلوگیری از ریزش مو دارد.

فاکتورهای زیادی مانند شست و شوی زیاد، روش های نادرست مراقبت از مو و قرار گرفتن در معرض آلودگی های محیط ، عدم استفاده از آبرسان های مو می توانند موجب از دست رفتن رطوبت مو و خشکی آن ها شود. اسپری آبرسان او جی ایکس روغن نارگیل همانند آبرسان پوست عمل می کنند و خشکی مو را برطرف می کند.

 

 

ویژگی اسپری آبرسان او جی ایکس روغن نارگیل

اسپری آبرسان او جی ایکس روغن نارگیل شامل روغن نارگیل و دارای عصاره گل تاهیتی مغذی، به همراه ترکیبات بسیار موثر آبرسان موها، موجب تقویت مو و کمک به حالت دهی آن می‌شود. استفاده روزانه از اسپری آبرسان او جی ایکس روغن نارگیل با تقویت ریشه و ساقه مو از ریزش آن جلوگیری کرده و موهای شما را حجیم و پرپشت می‌کند.

این محصول بافتی بسیار سبک دارد که بدون ایجاد حالت چرب و سنگین روی مو موجب افزایش سرعت رشد موها می‌گردد و به عنوان یک نرم کننده طبیعی و باز کننده گره‌های مو است و همچنین از آسیب‌های ناشی از رنگ مو، دکلره، مو و استفاده بیش از حد سشوار و هرگونه حرارت را ترمیم می‌کند.

 

 

علاوه‌بر آن رایجه بسیار دلنشین گل تاهیتی موجود در این این اسپری، استفاده از آن را لذتبخش می‌کند. اسپری آبرسان او جی ایکس روغن نارگیل فاقد مواد شیمیایی از جمله پارابن، سولفات و سیلیکون بوده و پوست سر و تارهای مو را بصورت عمقی آبرسانی و تغذیه می‌نماید. اگر موهایی حساس، رنگ شده، نازک و یا مستعد موخوره دارید، اسپری آبرسان او جی ایکس روغن نارگیل اکسیری برای سلامت موهای شما می باشد.

اسپری آبرسان او جی ایکس روغن نارگیل علاوه بر آبرسانی عمقی در مو ها باعث تقویت فولیکول‌های ضعیف مو و قطع ریزش مو ، پیشگیری از موخوره و ترمیم موها می‌شود که با وجود ماده‌ای طبیعی روغن نارگیل با ضریب محافظتی بالا در برابر اشعه‌های مضر آفتاب را افزایش می دهد که  سرشار از پروتئین‌های مفید مو است که در نهایت موجب افزایش ضخامت تار مو می شود.

 

 

نکات صحیح استفاده از اسپری آبرسان او جی ایکس روغن نارگیل

بسیاری از شامپوها حاوی ترکیبات مرطوب کننده و آبرسان مو هستند. اما سعی کنیدحتماً از شامپوهای بدون سولفات استفاده نمایید. در بعضی از شامپوها مواد شوینده بسیار قوی وجود دارد که رطوبت مو ها را جذب کرده و موها را خشک می کند و روغن و رطوبت طبیعی آن ها را می گیرد.

هنگامی که موها کاملا تمیز و خشک شد، یک اسپری آبرسان او جی ایکس روغن نارگیل می تواند به شما کمک کند تا هرگونه رطوبت از دست رفته در طی فرآیند شستشوی مو را جبران کنید. سعی کنید از انگشتان خود برای باز کردن گره های مو استفاده کنید زیرا این به کاهش شکستگی موها کمک می کند و علاوه بر آن می توانید از دستان خود نیز برای نرم کردن کوتیکول ها استفاده نمایید و البته ناگفته نماند که از اسپری کردن موهای کنار گوش خود غافل نشوید.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

او جی ایکس | OGX

کشور-سازنده

آمریکا

حجم

177 میلی لیتر

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری آبرسان او جی ایکس روغن نارگیل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید