دسته‌بندی نشده

بالم لب چیست و چه خواصی دارد؟

بالم لب چیست و چه خواصی دارد؟

فصل‌های پاییز و زمستان، فصل‌هایی خطرناک برای پوست به شمار می‌روند. خشکی و سردی هوا در این فصول سبب ایجاد خشکی، پوسته‌پوسته شدن و حتی اگزما خواهد شد. بسیاری افراد در طی این فصول دچار حساسیت فصلی می‌شوند.برای اینکه از پوست خود در برابر این مشکلات محافظت کنید، لوازم بهداشتی مراقبت پوستی زیادی وجود دارد. یکی از این لوازم بهداشتی، بالم لب است.

این کالا بافتی روغنی به همراه ویتامین‌های مورد نیاز پوست لب داشته و از سلامت آن مراقبت می‌کند. اگر برای شما هم این پرسش وجود دارد که بالم لب چیست و چه خواصی دارد، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بالم لب چیست؟

برای پاسخ خلاصه به این سوال، باید بگوییم که این محصول کالایی با شکل ظاهری مشابه رژ لب است؛ این محصول بهداشتی در دو نوع پماد و موم، در بازار وجود دارد. شرکت‌های سازنده بالم لب از موادی با خاصیت مرطوب کننده همچون وازلین، روغن نارگیل، روغن دانه آفتابگردان، پارافین، لانولین و موم زنبور عسل، برای ساخت این محصول استفاده می‌کنند. در برخی از بالم لب‌های گران‌تر برای افزودن میزان تاثیرگذاری از ویتامین C، ویتامین E  و Q10 کمک می‌گیرند.

اگر به زیبایی لب‌های خود اهمیت می‌دهید، حتماً استفاده از این محصول را در برنامه روزانه خود قرار دهید. بالم لب محصولی است که با هدف جلوگیری از پوسته‌پوسته شدن لب، کاهش چین و چروک و مقابله با پیری پوست، طراحی شده است. برای افزودن این خواص باید از موادی همچون کلاژن، دی پالمیتول هیدروکسی و هیالورونیک اسید در فرمول آن استفاده کرد.

بالم‌های لب با‌کیفیت پس از استفاده هیچ حس سنگینی روی لب به وجود نیاورده و باعث چسبندگی آن نخواهند شد. آبرسانی فوق‌العاده این محصول قادر است تا در همان استفاده اول هم تاثیر خود را نشان دهد. با آبرسانی و چرب نگه داشتن لب خود به وسیله این محصول، زیبایی و سلامت را به آن هدیه کرده و همیشه جذاب به نظر برسید.

بالم لب تایزر یکی از محصولات پرطرفدار با انواع طعم های گوناگون است که با استفاده از این محصول میتونید از خشکی لب و پوسته پوسته شدن لب هایتان جلوگیری کنید و حاوی ویتامین E و روغن های مقوی برای لب های شماست.

بالم لب چیست و چه خواصی دارد

مزایا استفاده از بالم لب

حال در ادامه با مزایای آن بیشتر آشنا شوید،محصولات زیبایی و بهداشتی زیادی برای کمک به بهبود وضعیت بدن و افزایش زیبایی آن، روانه بازار شده‌اند. اگر در خرید یک بالم لب با‌کیفیت دچار تردید شده‌اید، اجازه دهید تا شما را با خواص و مزایا استفاده از این محصول آشنا کنیم. مطمئناً پس از مطالعه این مقاله برای خرید این محصول ترغیب خواهید شد!

خاصیت براق کنندگی و حجم دهندگی

بالم لب خاصیت آبرسانی بالایی دارد؛ همین امر سبب می‌شود تا لب‌های شما حجیم‌‌تر از حالت معمولشان به نظر برسند. در حقیقت می‌توان این مسئله را یک خطای دید در نظر گرفت؛ چرا که این محصول با ایجاد یک لایه اضافی روی لب، آن را حجیم‌تر نشان می‌دهد. از طرفی می‌توان از این کالا برای ایجادی بستری یکدست، بدون ترک و پوسته‌پوسته بودن برای رژ لب، استفاده کرد. در هر حال به کارگیری این محصول قادر است تا زیبایی شما را دوچندان کند؛ پس از این محصول غافل نشوید.

محافظت کننده از لب

در هنگام خواب، بدن بازسازی دوباره بسیاری از اعضایش را آغاز می‌کند. این امر باعث دفع سلول‌های قدیمی و مرده، تولید سلول‌های جدید و خروج سموم از بدن خواهد شد. پوست لب همانند دیگر قسمت‌های پوست بدن، در این زمان بازسازی خود را آغاز خواهد کرد. پس از اتمام این بازسازی و زمانی که از خواب بیدار می‌شویم، لب بخش اعظمی از رطوبت خود را از دست داده است؛ بنابراین استفاده از این محصول پیش از خواب، می‌تواند به عنوان محافظی برای سلول‌های تازه عمل کند.

ضد آفتاب

نور خورشید یکی از اصلی‌ترین عوامل آسیب زننده به پوست لب و ایجاد خشکی در آن‌ها به شمار می‌رود. پوست لب توانایی ایجاد ملانین را نداشته و بنابراین نمی‌تواند از خود در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید محافظت کند. به شما توصیه می‌کنیم که در زمان‌هایی که در فضای آزاد و زیر نور آفتاب قرار دارید، از بالم لب زیملاستفاده نمایید. این محصول در اکثر مواقع حاوی SPF بوده و همچون یک دیوار محافظ عمل خواهد کرد.

حاوی مواد مغذی و ویتامین

چیزی که بالم‌ لب را از وازلین متفاوت می‌کند، وجود مقادیر زیادی از انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز لب است. شیمی‌دان‌های مخترع این محصول از آنتی اکسیدان‌ها برای کمک به ترمیم پوست خشک و ترک خورده لب، استفاده کرده‌اند. برخی رژ لب‌ها نیز از این مواد برخوردار هستند؛ به عنوان یک نمونه می‌توانیم به رژلب سوپر بالم همراه بافت مات و غلیظ، اشاره کنیم.

نرم کنندگی

لب‌های خشک، ظاهر زیبای شما را خدشه‌دار کرده و تاثیر مثبتی در زمان مواجه شدن با دیگران بر جای نمی‌گذارند. در بعضی از مواقع، این خشکی و ترک خوردن پوست لب به حدی پیش می‌رود که باعث زخم شدن و خونریزی می‌شود.

این مشکل برای افرادی که خشکی لب یا حساسیت فصلی دارند، خصوصاً در دو فصل پاییز و زمستان، تشدید خواهد شد. بهترین روش برای رفع این مشکل، استفاده روزانه و منظم از یک بالم لب باکیفیت است.

لب‌های دچار خشکی از لب‌های طبیعی نازک‌تر به نظر رسیده و خطوطی واضح دارند. همانطور که تصور می‌کنید، این لب‌ها جلوه‌ای مناسب نخواهند داشت. در صورتی که با استفاده از بالم لب به آبرسانی این لب‌ها بپردازید، خواهید دید که بسیار نرم‌تر و زیباتر به نظر خواهند رسید؛ خطوط لب پس از استفاده از این محصول محو شده و زیبایی شما چندین برابر می‌شود.

رنگ دهی به لب

اگر به آرایش ملایم علاقه داشته و می‌خواهید با یک تیر دو نشان بزنید، خرید بالم لب رنگی را به شما توصیه می‌کنیم. شرکت‌های سازنده این محصول برای جلب نظر هر چه بیشتر خریداران، این محصول را در دو نوع بی‌رنگ و رنگی تولید می‌کنند. طیف رنگی بالم‌های لب رنگ‌دار بسیار گسترده بوده و تمام سلیقه‌ها را شامل خواهد شد. با خرید این محصولات، علاوه بر آبرسانی و حجیم‌تر کردن لب، ظاهری جذاب و چشمگیر هم به آن خواهید بخشید.

تسکین دهندگی

زمانی که فرد دچار خشکی زیاد و پوسته‌پوسته شدن لب می‌شود، درد، زخم شدن و خونریزی هم فاصله زیادی با او ندارند. به دلیل روغنی بودن و وجود انواع ویتامین و مواد مغذی، بالم لب می‌تواند باعث سرعت بخشیدن به ترمیم لب شود؛ از طرفی این محصول قادر است تا درد را تسکین داده و از بروز دوباره خشکی لب جلوگیری کند.

بالم لب ریمل لندن هم یک بالم لب فوق العاده و کاربردی برای جلوگیری از خشکی لب هایتان است که با کلیک بر روی لینک میتونید این محصول را مشاهده کنید.

بالم لب

مهم ترین فاکتورها در زمان خرید بالم لب

به دلیل استفاده زیاد و محبوبیت بالم لب در میان مردم، برندهای زیادی به تولید این محصول پرداخته‌اند. بالم‌های لب می‌توانند از نظر شکل، رنگ، فرمول تشکیل دهنده، بسته‌بندی و ویتامین‌های به کار رفته در آن، تفاوت داشته باشند؛ بنابراین در زمان انتخاب و خرید این محصول، باید به مهم‌ترین فاکتورها و معیارهای آن توجه داشته باشید. پیش از انتخاب و خرید بالم لب، نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • فقط به ظاهر بسته‌بندی توجه نکرده و بالم لبی را انتخاب کنید که استفاده از آن برای شما راحت‌تر است.
  • بالم لبی انتخاب کنید که حاوی E ،C، Q۱۰و SPF باشد.
  • در صورتی که به ماده‌ای خاص حساسیت دارید، حتماً پیش از خرید ترکیبات محصول را مورد بررسی قرار دهید.
  • درست است که استفاده از محصولات بهداشتی خنک کننده می‌تواند لذت بخش باشد؛ اما باید توجه داشته باشید که این محصولات در اغلب موارد حاوی الکل و کافور بوده و ممکن است برای پوست شما مضر باشند.
  • وجود آنتی اکسیدان‌ها در بالم لب یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید.

بهترین برندهای تولید کننده بالم لب

از بهترین برندهای تولید کننده بالم لب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بالم لب هیدرودرم
  • کامان
  • بالم کیووی
  • بایودرما
  • پریم
  • بادی شاپ
  • بیوآکوا
  • ایوروشه
  • اوریاژ
  • الارو
  • اوریفلیم
  • دیور
  • بالم دکتر ژیلا

سخن پایانی

در این مطلب سعی شد تا جایی که ممکنه در باره بالم لب چیست و خواص آن صحبت بشه و اطلاعاتی مفید در رابطه با بالم لب و خواص آن در اختیار شما قرار بگیرد. از آنجا که انواع مختلفی از این محصول تولید شده، حتماً پیش از خرید برند آن را چک کنید؛ چرا که احتمال فروش محصولات تقلبی نیز وجود دارد. خرید و استفاده از محصولات تقلبی می‌تواند برای سلامت شما مضر باشد. در صورتی که پیش از این‌ها تجربه مصرف بالم لب را دارید، تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *