ژل شوینده صورت سینت ایوز زردآلو

  • حاوی عصاره 100 درصد طبیعی زردآلو
  • نرم کننده و هموار کننده پوست
  • شفاف کننده و درخشان کننده پوست
  • پاک کننده روزانه آلودگی ها و ناخالصی ها
  • پاک کننده چربی اضافی پوست
  • رطوبت رسانی پوست
  • فرمول ملایم با پوست
  • احساس پوستی تمیز، لطیف و درخشان
  • بدون پارابن و تست شده توسط متخصصین پوست
  • روزانه یک یا دو پمپ از ژل را بر روی پوست مرطوب صورت ماساژ دهید و سپس آبکشی
  • حجم محصول ۲۰۰میل
  • ساخت و تولید کشور امریکا
شناسه محصول: 3194 دسته: ,

ناموجود

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند سینت ایوز ( ژل شوینده صورت سینت ایوز زردآلو )

کمپانی سینت ایوز یک شرکت تازه تاسیس است که توانسته در بازه زمانی بسیار کمی برند خود را در دنیا مطرح کند . این کمپاتی تولیدکننده محصولات مراقبت از پوست و مو است که محصولاتی از قبیل لوسیون بدن ، اسکراپ ، مرطوب کننده ، آبرسان مو ، ماسک مو ، ژل شستشوی صورت ، شامپو بدن و…. می باشد. شرکت سینت ایوز که یک برند آمریکایی است،

تولیدکننده انواع محصولات بهداشتی با کیفیت بالا می توان به ژل شوینده صورت سینت ایوز زردآلو اشاره کرد. برند مشهور آمریکایی سینت ایوز زیر مجموعه یک شرکت بزرگ چند ملیتی یونی‌لیور است و برند سینت ایوز همیشه در تلاش است که از بهترین مواد اولیه موجود در جهان محصولات خود را تولید کند و مواد اولیه ارکانیک و طبیعی که در محصولات خود به کار می برد این کمپانی عبارتند از میوه و روغن هسته زردآلو ، گردو ، چای سبز ، جو دوسر ، نارگیل ،بابونه ، هندوانه و … است.

 

 

ویژگی ژل شوینده صورت سینت ایوز زردآلو

ژل شوینده صورت سینت ایوز زردآلو یک پاک کننده روزانه با خاصیت شفاف سازی و رطوبت رسانی بسیار بالا است که در ترکیبات این محصول از عصاره زردآلوی 100% طبیعی استفاده شده و به پوست صورت احساس نرمی و لطافت را منتقل می کند  و افرادی که پوست حساس و خشکی دارند می توانند…

از این شوینده به صورت روزانه برای از بین بردن آلودگی ها، ناخالصی و چربی اضافه به صورت کامل از سطح و منافذ پوست پاک کند و پس از استفاده از آن مشاهده خواهید کرد پوست به صورت کامل رطوبت رسانی می شود و  ذره ای الودگی رااز سطح منافذ پوست پام می کند . ژل شوینده صورت سینت ایوز زردآلو در حجم 200میلی لیتر بوده ساخت کشور آمریکا و از میوه 100% طبیعی زردآلوساخته شده است .

 

 

خواص بی نظیر زردآلو برای پوست صورت در سینت ایوز

وجود میوه زردآلو در ژل شوینده و روشن کننده و درخشان کننده صورت سینت ایوز باعث می شود تا سلول های مرده پوست سریع تر بازسازی شود و علاوه بر آن این میوه به جوان سازی و تقویت پوست صورت کمک می کند.از آنجایی که زردآلو خاصیت ضد التهابی دارد باعث می شود از ایجاد هرگونه آکنه و قرمزی پوست جلوگیری و حتی درمان کند .

در زمان های قدیم با استفاده از میوه زردآلو،خمیری برای درمان برخی جوش ها و نواحی سوخته صورت استفاده می کردند و روی پوست می گذاشتند و همچنین آب میوه زردآلو در این ژل شوینده می تواند از آفتاب سوختگی و اگزمای پوستی جلوگیری کند و افرادی که پوست بسیار حساس و خشکی دارند این محصول توصیه می شود.

 

 

روش استفاده از ژل شوینده صورت سینت ایوز زردآلو

ژل شوینده صورت سینت ایوز زردآلو بدین صورت است که مقداری از ژل شوینده و تسکین دهنده این برند آمریکایی را روزانه یک یا دو پمپ از ژل را بر روی پوست مرطوب صورت به وسیله انگستان خود به آرامی بر روی صورت ماساژ دهید و با حرکاتی به صورت دایره ای کوچک پخش کنید تا گردش خون در پوستتان جریان پیدا کند.

و درست از خط رویش مو  تا کناره های بینی این ژل را پخش کنید و درست در زمانی که پوست شما تمیز شد ، صورت خود را با آب ولرم آبکشی کرده و با یک حوله تمیز  و نرم خشک کنید و پس از چند دقیقه احساس پوستی تمیز، لطیف و درخشان را خواهید داشت.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

استی ایوز, سنت ایوز, سینت ایوز

حجم

200 میلی لیتر

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل شوینده صورت سینت ایوز زردآلو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید