ژل شستشوی صورت | سیمپل | gel wash simple refreshing facia

  • این ژل، حالت غیرصابونی دارد و از آن گذشته از مواد ارگانیک و طبیعی تهیه شده است
  • میتواند از بروز آکنه و جوش و پیری زودرس جلوگیری کند
  • از مواد ارگانیک و طبیعی تهیه شده است

450,000 تومان

20 عدد در انبار

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ژل شستشوی صورت سیمپل

ژل شستشوی صورت سیمپل، محصول بی‌نظیری است که می‌توانید با استفاده از آن صورتی تمیز و زیبا داشته باشید. به وسیله این ژل، تمام آلودگی‌ها و مواد آرایشی به صورت عمیق پاک می‌شود. چون این ژل، حالت غیرصابونی دارد و از آن گذشته از مواد ارگانیک و طبیعی تهیه شده است، می‌تواند از بروز آکنه و جوش و پیری زودرس جلوگیری کند و با آبرسانی پوست، پوستی شاداب و جوان و بدون چین و چروک را به شما هدیه دهد. ما قصد داریم قدری بیشتر در مورد این محصول مراقبت از پوست، پاک‌کننده‌ها صحبت کنیم پس با ما تا انتها همراه باشید.

ویژگی ژل شستشوی صورت سیمپل

مزایای استفاده از ژل شستشوی صورت سیمپل

با استفاده از gel wash simple refreshing facial که از محصولات برند سیمپل است تمام آلودگی‌های محیط از پوست به صورت عمیق پاکسازی می‌شوند. چون آلودگی‌ها به پوست آسیب می‌رسانند و سبب می‌شوند اکسیژن به پوست نرسد؛ اما این محصول حاوی آنتی‌اکسیدان بوده و با فرمولاسیون ملایم خود سبب می‌شود علاوه بر آبرسانی به پوست، پوستی شاداب و روشن داشته باشید؛ همچنین با استفاده از آن، چربی اضافی پوست حذف می‌شود و مانع از بروز جوش و آکنه می‌شود.

از مزایای دیگر استفاده از این محصول نحوه تست آن است. به این معنی که برخی از تولیدکنندگان محصولات آرایشی آن را روی حیوانات امتحان می‌کنند و این عمل سبب می‌شود به حیوانات آسیب برسد و در مواردی به مرگ آنها ختم شود؛ ولی این ژل شستشو که مدل refreshing است، محصولی ضدخشونت علیه حیوانات و صد درصد وگان به شمار می‌رود.

نحوه استفاده از این ژل راحت بوده و کافی است ابتدا صورت خود را مرطوب کنید، سپس کمی از این ژل شستشو را روی پوست صورت خود بزنید و خوب ماساژ دهید، بعد از آن صورت خود را با آب بشویید.

برای پاک کردن آرایش دور چشم میتونید از پاک کننده دور چشم سیمپل استفاده کنید

مزایای استفاده ژل شستشوی صورت سیمپل

قیمت خرید ژل شستشوی صورت سیمپل

از آنجایی که محصولات برند سیمپل از کیفیت بالایی برخوردار است و مزایای بسیاری برای سلامت پوست ما دارد توصیه می‌کنیم این ژل را هم برای یک بار هم که شده روی پوست خود امتحان کنید؛ مطمئنا با یک بار خرید این ژل باکیفیت از مشتریان همیشگی آن خواهید شد.

شما می‌توانید برای این منظور به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام کنید؛ اما ما توصیه می‌کنیم برای اینکه در وقت و زمان صرفه‌جویی کنید از طریق اینترنتی به سفارش آن بپردازید. شما می‌توانید به راحتی در منزل یا محل کار با گوشی یا رایانه به سایت ما مراجعه کنید و بعد از مشاهده محصول و مطالعه مشخصات کامل و اطلاع از قیمت محصول، این محصول را به صورت آنلاین سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید یا به وب‌سایت ما مراجعه کنید.

روش استفاده ژل شستشوی صورت سیمپل

توضیحات تکمیلی
برند

سیمپل Simple

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل شستشوی صورت | سیمپل | gel wash simple refreshing facia”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

450,000 تومان

20 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید