پرایمر ژله ای میبلین|بی بی اسکین | baby skin Maybelline

450,000 تومان

5 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

شاید برای خانم هایی که به دنبال پایه ای برای زیر سازی آرایش خود هستند، استفاده از پرایمر توصیه شود که بدین منظور برند میبلین، با تولید پرایمر ژله ای میبلین توانسته پاسخ خوبی برای حل این مسئله ارائه دهد.

پرایمر ژله ای بی بی اسکین

پرایمر ژله ای بی بی اسکین  جزء پر فروش ترین های این برند می‌باشد که با نرم کردن پوست صورت شما، مانند پوست یک کودک؛ آن را برای آرایش صورت به شکلی حرفه ای آماده می‌سازد. ترکیبات پرایمر ژله ای بی بی اسکین با نفوذ در منافذ و روزنه های پوستی، آن ها را پر کرده و بسته است.

مشخصه های پرایمر ژله ای بی بی اسکین میبلین

با خرید baby skin Maybelline می‌توانید حس خوب داشتن یک پوست شاداب، لطیف و ابریشمی را تجربه نمایید. فرمولاسیون این محصول به گونه ای طراحی شده که سبب جذب چربی اضافه بر روی پوست شما می‌شود و علاوه بر آبرسانی قوی و شفافیت پوست، منجر به ایجاد زیر سازی مناسب و طبیعی برای آرایش شما خواهد شد.

فرمولاسیون نرم، سبک و ژله ای پرایمر ژله ای میبلین  باعث شده با استفاده از آن هرگز احساس سنگینی بر روی پوست خود نداشته باشید. همچنین خرید آن برای انواع مختلف پوست در گونه های مختلط، چرب و معمولی توصیه می‌شود.

از ویژگی های پرایمر ژله ای بی بی اسکین می‌توان به یکدست سازی و تثبیت آرایش بر روی صورت اشاره کرد که از طریق پوشاندن عیوب پوستی ممکن می‌شود. پر نمودن خطوط ریز روی صورت با مصرف آن سبب جوان سازی چهره شما خواهد شد.

از مشخصه های دیگه این برند میتوان به برند خوب جهانیش اشاره کرد اگر به دنبال خرید محصولات میبلین هستید به ما سر بزنید.

پرایمر ژله ای میبلین

در ترکیبات baby skin Maybelline  هیچ گونه ماده حساسیت زایی به کار نرفته و از طرفی امکان مصرف آن برای پوست های حساس نیز وجود دارد. همچنین هرگز در ترکیبات سازنده، ماده ای که سبب خشکی پوست شما شود، نخواهید یافت و بدین منظور بعد از مصرف، مرطوب بودن پوست صورت خود را حس خواهید کرد.

از خاصیت های دیگر پرایمر ژله ای میبلین  می‌توان به مواردی نظیر عدم ماسیده شدن کرم پودر بر روی صورت، جلوگیری از جمع شدن مواد آرایشی در منفذ های پوستی و فاقد چربی بودن آن اشاره کرد. از طرفی طراحی فرمولاسیون آن به صورت بدون بو می‌باشد.

پرایمر ژله ای بی بی اسکین

روش مصرف پرایمر ژله ای میبلین

پرایمر ژله ای میبلین  به صورت تنها و به عنوان زیر سازی برای آرایش قابل استفاده بوده که جهت داشتن پوستی براق، توصیه می‌کنیم پیش از زدن کرم پودر یا پنکک، پوست صورت خود را با ترکیبات آن آغشته نمایید. همچنین بعد از مصرف کرم پودر، بهتر است بر روی گونه و زیر چانه خود نیز پرایمر ژله ای بی بی اسکین را استفاده کنید.

توضیحات تکمیلی
برند

میبلین | Maybeline

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرایمر ژله ای میبلین|بی بی اسکین | baby skin Maybelline”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

450,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید