شامپو کراتینه برزیلی | صاف کننده ولخت کننده | Lae.Sa.Luay

  • لخت کننده ای همراه با کراتین۱۰۰٪طبیعی ولختی تایلندی
  •  جلوگیری از ریزش مو وترمیم واحیاموهای ریخته شده
  •  ترمیم موهای شاخه داروموخوره های قدیمی ودرمان همیشگی
  •  جلوگیری از سفیدی مو در اثر وراثت یا سن
  • رطوبت مو را حفظ واب رسانی عمیق
  •  از خارش مو و شوره های زیاد جلوگیری وایجاد بافت سالم به مو
برند: lae sa luay

ناموجود

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

آیا شما هم جزو افرادی هستید که به موهای صاف و ابریشمی علاقه دارید؟ شامپو کراتینه برزیلی یک شامپو لخت کننده است که  جزو یکی از بی نظیرتزین لوازم آرایش اورجینال مو می باشد. اگر موهایی خشک و آسیب دیده دارید؛ باید ریشه موهایتان را تقویت نمایید تا با تغذیه ی مناسب طراوت و شادابی خود را بازیابند. شامپو لخت کننده  با داشتن مواد موثر مشکلاتی مانند شوره سر، خشکی، وز شدن، لطافت، شانه پذیری بهتر موها، ریزش موها و … را بهبود می بخشد. حتی افرادی که به خاطر شپش ترس دارند یا موهایشان درگیر شپش سر شده است، می توانند از این شامپو برای درمان شپش موها استفاده نمایند. در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی های اصلی محصول را معرفی نماییم.

نحوه استفاده شامپو کراتینه برزیلی

ترکیبات موثر شامپو کراتینه برزیلی

شامپو کراتینه برزیلی در دسته بندی محصولات مو، شامپو صاف کننده و لخت کننده ها قرار دارد و حاوی ماده کراتین غلیظ بوده و موهایتان را به خوبی صاف و ابریشمی می کند.

روغن جوجوبا و روغن های معدنی به کار رفته در ترکیب شامپو Lae.Sa.Luay به عنوان نرم کننده و مرطوب کننده با ممانعت از خروج آب پوست و مو باعث حفظ رطوبت موهای شما شده؛ و به نوعی موهای شما را کاور می کند تا رطوبتش حفظ گردد.

شامپو کراتینه برزیلی

یکی از ترکیبات مهم به کار رفته در شامپو کراتینه برزیلی ویتامین B5 می باشد. این ویتامین به عنوان یک آبرسان عمل کرده و باعث می شود موهای شما بتوانند رطوبت را جذب کرده و در ساختار خود حفظ کنند؛ از طرفی این ویتامین با تقویت موها آنها را تحریک می کند تا چربی های مفید را به خود جذب نمایند از این رو این ترکیب خاصیت ترمیم کنندگی نیز دارد. با توجه به تمام موارد گفته شده شما با استفاده مداوم از شامپو لخت کننده می توانید شاهد رویش موهای جدید یا توقف ریزش موهایتان باشید.

موارد مصرف شامپو های کراتیه

این شامپو به عنوان یک احیا کننده قوی موهای شما را تقویت،  بازسازی و احیا می کند. حتما توجه کرده اید، افرادی که موهای فر و وز دارند همیشه از خشکی و وزی موهایشان شاکی هستند؛ این شامپو به این افراد کمک می کند تا طراوت و شادابی به موهایشان باز گردد. از طرفی با توجه به اینکه شامپو کراتینه برزیلی 80 درصد خاصیت احیا کنندگی و 40 درصد خاصیت صاف کنندگی را به موهایتان منتقل می کند؛ افرادی که موهای فر دارند با استفاده مداوم از این شامپو می توانند موهای نسبتا صافی را داشته باشند و از حالت ابریشمی موهایشان لذت ببرند.

همچنین اگر موهایتان را رنگ کرده اید، خصوصا اگر موهای دکلره دارید، استفاده از شامپو Lae.Sa.Luay را شدیدا به شما توصیه می کنیم. زیرا دکلره کردن موها به مرور باعث نازک و کشسان شدن موها می شود؛ در صورتی که موهایتان را تقویت نکنید به مرور موهایتان وز شده و آسیب می بیند. شما با استفاده از شامپو کراتینه برزیلی به خوبی می توانید موهایتان را احیا و تقویت نمایید.

مواد تشکیل دهنده شامپو کراتینه برزیلی

به خاطر ایجاد حالت نرم و ابریشمی در موها؛ افرادی که درگیر شپش سر شده اند؛ پس از استفاده از شامپو لخت کننده با شانه ی ریز اگر موهای خود را شانه بزنند از شر شپش های مزاحم مو خلاص خواهند شد.

 

 

 

 

توضیحات تکمیلی
برند

lae sa luay

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو کراتینه برزیلی | صاف کننده ولخت کننده | Lae.Sa.Luay”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید