مداد چشم میبلین مدل کولوسال کژال Blue

  • دارای رنگدانه های عمیق ابی
  • ماندگار تا 12 ساعت
  • مقاوم در برابر رطوبت و تعریق
  • مانع از ایجاد اشک وسوزش
  • مناسب برای آرایش چشم اسموکی
  • بدون ایجاد سیاهی بر زیر چشم
  • مکانیزم پیچی (بدون نیازبه تراشیدن )
  • بدون ایجاد حساسیت
  • بافت نرم و روان
  • مناسب بیرون و داخل چشم
  • حاوی روغن ارگان برای تقویت و نرمی چشم و پلک
  • ساخت و تولید امریکا
شناسه محصول: 3077 دسته: ,

300,000 تومان

30 عدد در انبار

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند میبلین ( مداد چشم میبلین مدل کولوسال کژال Blue )

کمپانی میبلین توسط یک جوان 19 ساله به نام ” تام لایل ویلیامز” درسال 1915 در شیکاگوی آمریکا شکل گرفت. چیزی که توجه ویلیامز را به سوی خود جلب کرد ترکیبی از وازلین و ذغال در مداد چشم میبلین مدل کولوسال کژال Blue بود که خواهرش میبل برای تیره کردن نواحی چشم ها از آن استفاده می کرد و  ویلیامز با ایده گرفتن از این ترکیب خواهرش و ترکیب های شیمیایی توانست مداد چشمی را تولید کند که به صورت محدود به فروش رسید.

 

 

اسم مداد چشم میبلین مدل کولوسال کژال Blue برگرفته از نام خواهرش به میبلین تغییر یافت. در سال 1927 کمپانی میبلین اولین ریمل  و خط چشم را به سبک مدرن برای استفاده روزانه  خانم ها را طراحی و تولید کرد. و در سال 1960 ریمل و مداد “اولترا لش” را به عنوان اولین ریمل و مداد به تولید انبوه رساند. این برند با به کارگیری لیندا کارتر به عنوان مدل خود به شهرت بیشتری دست پیدا کرد و بعدها از افراد مشهور دیگری برای تبلیغ محصولات خود استفاده کرد.

از سال 1996 این برند به عنوان زیر مجموعه ای از برند اورآل قرار گرفت و این اتفاق باعث رونق برند اورآل شده است و در حال حاضر برند میبلین برند شماره یک کشور آمریکاست و با شعار” شاید با این متولد شده باشد، شاید میبلین باشد ، در حال فعالیت می باشد.

 

 

چرا از مداد چشم استفاده کنیم؟

همه خانم ها علاقمند به داشتن چهره ای زیبا هستیم و حاضر شدن در جمع با چهره ای زیباتر باعث می شود با اعتماد به نفس بیشتری با اطرافین خود ارتباط برقرار کنیم . اما این زیبایی تنها با استفاده از محصولات آرایشی که ترکیبات درست و منحصر به فردی داشته باشد می تواند صورت یک خانم را زیبا و جوان کند. ؛

چرا که آرایش خوب ترکیبی از زیبایی تمام نقاط صورت می باشد و نمی توان تنها با استفاده از محصولات آرایشی در قسمتی از صورت به زیبایی دلخواه خود برسیم. از قسمت های اصلی صورت که باید به آرایش آن اهمیت داد، آرایش چشم است، چرا که زیبایی چشم ها در برقراری ارتباط خوب ببسیار تاثیر گذار می باشند.

 

 

ویژگی های مداد چشم میبلین مدل کولوسال کژال Blue

همانطور که می دانید چشم ها از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند و با استفاده از هر لوازم آرایشی نامرغوب ممکن است بیماری های چشمی را برای فرد به وجود بیاورد به همین دلیل بسیاری از افراد سعی می کنند از محصولات مرغوب استفاده نمایند تا بتوانند به زیبا ترین حالت ممکن آرایش چشم ها را انجام دهند.

مداد چشم میبلین مدل کولوسال کژال Blue ،با مکانیزم پیچی مکانیزم پیچی (بدون نیازبه تراشیدن ) و نوک نرم طراحی شده است که بدون ایجاد سیاهی بر زیر چشم تا 12 ساعت ثابت می ماند و مناسب برای آرایش چشم اسموکی است و همچنین خانم هایی که مدادی با بافت نرم و ماندگار بدون ایجاد حساسیت ، با بافتی نرم و روان هستند مداد چشم میبلین مدل کولوسال کژال Blue ، حاوی روغن ارگان برای تقویت و نرمی چشم و پلک که مانع از ایجاد اشک و سوزش و مقاوم در برابر رطوبت و تعریق دارد.

مداد چشم میبلین مدل کولوسال کژال Blue از دسته محصولاتی است که هم از مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و هم می تواند در آرایشی حرفه ای به شما کمک کند.

توضیحات تکمیلی
برند

میبلین | Maybeline

کشور-سازنده

آمریکا

رنگ

آبی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مداد چشم میبلین مدل کولوسال کژال Blue”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

300,000 تومان

30 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید