ماسک بدون سولفات ترزمه مدل تثبیت کننده

• فاقد سولفات
• آنتی اکسیدان
• افزایش درخشندگی مو
• ترمیم کننده
• نرم کننده
• جلوگیری از وز شدن مو
• حاوی روغن های گیاهی
• بافت سبک
• مانع از ایجاد الکتریسیته ساکن
مناسب موهای خشک و رنگ شده
تغذیه شدید مو
شادابی و ماندگاری طولانی مدت رنگ مو تا 12 هفته
فرمولاسیون 100% فاقد سولفات
غلظت و تاثیر زیاد
300 میلی لیتر

برند: ترزمه

ناموجود

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

داشتن مو های رنگ شده برای هر خانمی می‌تواند یکی از مهم ترین فاکتور ها در نیاز به خرید ماسک مو محسوب گردد که سبب ترمیم، شادابی و تثبیت رنگ در مو های شما شود.

ماسک ضد سولفات ترزمه

حفاظت تخصصی یافته ماسک بدون سولفات ترزمه مدل تثبیت کننده از مو های شما و افزاینده شفافیت و براقیت مو ها می‌تواند از ویژگی های آن باشد که در کنار عدم وجود سولفات در ترکیبات و عدم بروز آسیب به مو ها، کیفیتی منحصر به فرد را در تثبیت کننده رنگ مو ترزمه خلق نماید.

برخورداری از روغن کاملیا در ماسک بدون سولفات ترزمه مدل تثبیت کننده باعث شده به عنوان پیشنهادی جهت مراقبت از مو ارائه گردد؛ زیرا وجود آنتی اکسیدان های مختلف و انواع ویتامین A و B در آن سبب شده به خوبی مو های شما را تغذیه و تقویت نماید.

ترکیبات موثر موجود در تثبیت کننده رنگ مو ترزمه باعث شده تا در صورت نفوذ به اعماق تار مو ها، امکان احیا دوباره آن ها فراهم گردد.

ماسک ثبیت کننده رنگ ترزمه

از مهم ترین عملکرد های ماسک بدون سولفات ترزمه مدل تثبیت کننده به عنوان مکمل های مو، حفاظت از مو های شما در مقابل اشعه های مضر آفتاب آلوده به UVA و UVB می‌باشد.

به دلیل تاثیر بد این ترکیبات بر مو ها که سبب رنگ پریدگی و بد جلوه دادن حالت مو های شما می‌شود، بدون شک خریدماسک بدون سولفات ترزمه مدل تثبیت کننده را جزء لیست خرید لوازم آرایش اورجینال خود قرار دهید.

 

ماسک بدون سولفات ترزمه مدل تثبیت کننده می‌تواند به عنوان فاکتوری مهم در مقابل اشعه های مضر خورشید مقاومت نموده و با حفظ مو های شما از رنگ باختگی، جلا اولیه را نیز تثبیت نماید.

ماسک ضد سولفات ترزمه

ویژگی های ماسک بدون سولفات ترزمه مدل تثبیت کننده :

ماسک بدون سولفات ترزمه مدل تثبیت کننده به عنوان تثبیت کننده رنگ مو پیشنهاد شده، بنابراین خرید آن به تمامی خانم هایی که دارای مو رنگ شده هستند، پیشنهاد می‌گردد.

به کار‌ گیری تثبیت کننده رنگ مو ترزمه سبب شده در حفظ پوشش خارجی ساقه مو ها تحت عنوان کوتیکول مو به خوبی عمل کرده و افزاینده ای برای رنگ مو های شما باشد.

تثبیت کننده رنگ ترزمه

از دیگر ویژگی های آن می‌توان به مناسب بودن آن برای مو های رنگ شده و تولید آن در حجم ۳۰۰ میلی لیتری اشاره نمود.

نحوه مصرف ماسک بدون سولفات ترزمه مدل تثبیت کننده

استفاده از ماسک بدون سولفات ترزمه مدل تثبیت کننده به صورت یک یا دو بار در هفته توصیه شده و برای این کار بایستی پس از شست و شو خوب مو ها، مقداری از ماسک بدون سولفات ترزمه مدل تثبیت کننده را با در نظر گیری قد مو های خود، از ساقه و انتهای نوک مو آغشته و پخش نموده که در آخر با گذشت چند دقیقه، تنها شست و شو مو ها کافی است.

توضیحات تکمیلی
برند

ترزمه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک بدون سولفات ترزمه مدل تثبیت کننده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید