قرص مکمل تقویت مو فیتو فانر Phanere

  • قرص مکمل تقویت مو فیتو فانر Phanere
  • تقویت کننده، پر پشت کننده و افزاینده رشد موی سر
  • کاهش ریزش مو و افرایش ضخامت مو
  • باعث لطافت و خاصیت ارتجاعی پوست و مو
  • مکمل عالی پوست و ناخن
  • حاوی ویتامین های B2, B5, B6, B8, C, E
  • ویتامین B6 به تولید سیستئین ، ماده تشکیل دهنده کراتین کمک می کند.
  • ویتامین B8 و روی در زیبایی و کیفیت مو نقش دارند.
  • حاوی اسیدهای چرب ضروری استخراج شده از روغن گل گاوزبان
  • مصرف روزانه : ۲عدد
  • حجم محصول ۱۲۰عدد
  • ساخت و تولید کشور ایتالیا
  • متفاوت با نمونه های داخل بازار و واردات مستقیم اروپا
  • قیمت محصول در سایت اصلی۴۵$
شناسه محصول: 3169 دسته: ,

2,500,000 تومان

35 عدد در انبار

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

قرص مکمل تقویت مو فیتو فانر Phanere از برند ایتالیایی ، یک مکمل بسیار قوی با مرمولاسیون منحصر به فرد جهت قوی و سالم نگهداشتن موها و ناخن‌ها تولید شده‌اند. در حقیقت این محصول و عناصر تقویتی طبیعی موجود در آن، انتخاب بسیار خوبی برای درمان موهای نازک و کم پشت است.

این مکمل با حفظ تعادل کامل اسیدهای چرب ضروری استخراج شده از روغن گل گاوزبان، ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌های ضروری دریافتی به صورت روزانه، برای تقویت موها و ناخن‌ها بسیار موثر است. چرا که این مکمل با تامین مواد ضروری مغذی برای سلول‌ها، به پرشدن، استحکام و براق شدن مو و ناخن‌هایتان کمک می‌کند.

مکمل فیتو فانر 100% طبیعی برای افرادی که ریزش مو دارند یا احساس می‌کنند رویش موهایشان بیش از اندازه کند است، انتخاب کاملا مناسبی است. همچنین اگر تار موهای شما نازک، ظریف، ناخن‌های شکننده، پوست کدر و بیحال و یا موهای کم پشت دارید، این مکمل به شما توصیه می‌شود. این کپسول‌ها به خاطر اندازه بسیار کوچکی که دارند، بلعیدن آن بسیار آسان است و حتی برای افرادی که مشکل بلعیدن قرص دارند، دشوار نخواهد بود.

 

 

عملکرد قرص مکمل تقویت مو فیتو فانر Phanere

مصرف منظم قرص مکمل تقویت مو فیتو فانر Phanere باعث براق، ضخیم شدن و ایجاد ظاهری سالم در موها می‌شود و همچنین این محصول به علت داشتن عناصر طبیعی و مغذی تقویت کننده، می‌تواند بر روی پوست و مژه‌ها نیز اثر مطلوبی داشته باشد. شما می توانید با مصرف این مکمل تراکم موها را بازیابی کرده و به صورت فعال با ریزش مو مبارزه کنید.

قرص مکمل تقویت مو فیتو فانر موجود در بازار، نمونه‌های فیک این محصول هستند که کپسول‌های درون آن کمرنگ‌تر و اندازه آن بزرگتر بوده و شکل آن‌ها منظم و به صورت بیضی نیست. بنابراین از سایت نازبانو که نمونه های اورجینال این مکمل را دارد می توانید خریداری کنید.مکمل فیتو فانر 100% طبیعی می باشد و یک مکمل غذایی عالی برای تقویت موها، ناخن‌ها و پوست است.

این محصول از ویتامین‌ها و عناصر مغذی برای داشتن موها و ناخن‌هایی سالم، زیبا و قوی تهیه شده است. این مکمل حاوی 120عدد کپسول برای یک دوره مصرف دو ماهه وجود دارد. مکمل فیتو فانر مکملی دارویی برای زیبایی و سلامت هرچه بیشتر موها، ناخن‌ها و پوست شماست.

 

 

مواد موثر موجود در مکمل قرص فیتوفانر PHYTOPHANERE

این مکمل‌ها سرشار از بیوتین و ویتامین‌های B ضروری برای تقویت موها و ناخن ها هستند. در تولید این مکمل‌ها از روغن جوانه گندم که حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین E و یک آنتی اکسیدان قوی برای عملکرد سالم سلول‌های پوست و مو بوده و از آن‌ها در برابر آسیب‌های محیطی می‌کند، استفاده شده است. همچنین این مکمل حاوی اسیدهای چرب ضروری استخراج شده از روغن گل گاوزبان و روغن ماهی، منبع غنی از امگا 3 و 6 است که درخشش و سلامت مو را افزایش می‌دهند.

ویتامین‌های B2، B5، B6، B8، C و E به همراه آمینواسیدهای مفیدی مانند سیستئین و اسیدهای چرب ضروری استخراج شده از مواد گیاهی، از دیگر مواد موثره‌ی تقویتی موجود در این مکمل‌ها هستند. روغن هویج هم یکی دیگر از ترکیبات به کار برده شده در تولید این مکمل‌ها هستند که با داشتن پرو ویتامین A باعث رشد و سلامتی موها و ناخن‌ها می‌شود.ویتامین B6 به تولید سیستئین ، ماده تشکیل دهنده کراتین کمک می کند و همچنین ویتامین B8 و روی در زیبایی و کیفیت مو نقش دارند.

ژلاتین، روغن دانه آفتابگردان، عصاره رزماری،گلیسیرین، روغن سبوس برنج، مخمر، ریبوفلاوین و بیوتین از مواد مفید و موثری هستند که تقویت کننده، پر پشت کننده و افزاینده رشد موی سر ، کاهش ریزش مو و افرایش ضخامت مو  و باعث لطافت و خاصیت ارتجاعی پوست و مو می شوند.

 

نحوه استفاده قرص مکمل فیتوفانر PHYTOPHANERE

نحوه استفاده از قرص مکمل فیتوفانر PHYTOPHANERE به گونه ای است که روزی یک مرتبه ترجیحا در هر روز دو عدد کپسول را به همراه یک لیوان آب میل کنید. در فصل‌های بهار و پاییز که رشد موها به دلیل تغییرات فصل و آب و هوا کندتر می‌شود، از این مکمل‌ها استفاده کنید.

همچنین برای کسب بهترین نتیجه، از مکمل فیتو فانر 100% طبیعی به مدت 3تا 4ماه و به همراه شامپوها و دیگر روش‌های مکمل درمان کم پشتی و ضعف موها استفاده کنید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

فیتو فانر | Phanere

تعداد / بسته بندی

بسته تکی, بسته دوتایی

کشور-سازنده

فرانسه

ویتامین-ها

B2, B5, B6, C, E, B8

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرص مکمل تقویت مو فیتو فانر Phanere”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2,500,000 تومان

35 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید