ضدافتاب فرانسوی لنکستر SPF30

  • نفر اول و جایزه بهترین محصولات افتاب در دنیا
  • بهترین اثر با ابرسانی و ضد چربی
  • پیشرفته ترین محافظت در برابر آفتاب کرم صورت SPF30 Sun Beauty.
  • فرمول منحصربه‌فرد ما فوق‌العاده سبک، بدون چربی و بلافاصله روی پوست نامرئی.
  • محافظت فراتر از فیلترهای uvb و uva از پوست شما .
  • مواد مفید برای پوست ،برای روشن کردن ظاهرصاف و درخشان
  • ۹۶٪ بلافاصله نامرئی می شود،۹۴٪بافت سبک و بدون چربی،۹۴٪جذب فوری،۹۴٪مراقبت ازپوست به طورجدی ، 94% جذب آنی94% پوست به طور ایده آل وموثر محافظت،۹۵٪ مراقبت با اس پی اف۳۰ و کلی ضد فیلترهای ۱۰۰٪مراقب، حفاظت ۹۹%محافظت از سلول های پوست در برابر نور ابی و سایه و هوای ابری
  • تست آزمایشگاهی بر روی فناوری نور
  • ۸۲٪ترمیم سلول های پوست از آسیب های ناشی از اشعه ماوراء بنفش
  • ۱۰۰ درصد مراقبت پوست از طیف خورشید را هدف قرار می دهد (UVA، UVB، مادون قرمز، نور مرئی بیشتر دربرابر نور آبی محافظت می کند
  • با سیستم ترمیم آفتاب به ترمیم پوست کمک می کندو از آسیب های خورشید و تقویت مقاومت در برابر پیری پوست و چروک ودرمان ان با منشا طبیعی.
  • سایز محصول ۵۰میل
  • ساخت و تولید کشور موناکو فرانسه
  • قیمت محصول در سایت اصلی ۳۵یورو
برند: لنکستر

ناموجود

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی ضدآفتاب فرانسوی لنکستر spf30

کرم ضد آفتاب یک محصول محافظت کننده از پوست در مقابل نور خورشید می باشد که بخشی از اشعه ماورا بنفش که همان اشعه uv است را با استفاده از ضدآفتاب فرانسوی لنکستر منعکس می کند ؛ بنابراین جذب پوست نشده و به محافظت در برابر سوختگی نیز کمک می کند و از همه مهم تر از سزطان پوست جلوگیری می کند.

ویژگی کرم ضدآفتاب لنکستر

اصلی ترین ویژگی ضدآفتاب لنکستر این است که از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت می کند. نور خورشید علاوه بر اینکه ویتامین D را برای بدن می سازد، پرتو های فرابنفشی دارد که برای بدن مضر است و این ضد آفتاب می تواند تا 82% ترمیم سلول های پوست را از آسیب های ناشی از اشعه ماوراء بنفش را مورد هدف قرار می دهد و البته ناگفته نماند که این پرتو حتی در روز های ابری نیز وجود دارد.

ضد آفتاب لنکستر لایه ای حفاظتی در مقابل نور خورشید دارد. این لایه در واقع همان لایه SPF است. پیشرفته ترین محافظت در برابر آفتاب کرم صورت با خاصیت مخمل و ضد چربی با SPF30 است.

ضدآفتاب فرانسوی لنکستر ضد نور خورشید با خاصیت مخمل و ضد چربی با spf30 ، فرمولاسیون منحصر به فرد وفوق‌العاده سبک، بدون چربی و بلافاصله روی پوست نامرئی می شود 96% بلافاصله نامرئی می شود ، 94% بافت سبک و بدون چربی،94% جذب فوری 94% و از همه مهماتر این است که 100% درصد مراقبت پوست از طیف خورشید را هدف قرار می دهد و ازپوست به صورت ایده آل محافظت می کند.

 

 

مزیت استفاده از کرم ضدآفتاب لنکستر

 

 

از سرطان پوست جلوگیری می کند

اگر به صورت روزانه از کرم ضد آفتاب لنکستر استفاده کنید ، حتی اگر در هوای ابری و در سایه باشید ، خطر ابتلا به سرطان پوست و آفتاب سوختگی را کاهش می دهد. شاید در هوای ابری خورشید را در آسمان نبینید اما می توانید با استفادهه از این کرم منحصر به فرد از آسیب های نور خورشید و اشعه های آن در امان باشید، استفاده از ضدآفتاب فرانسوی لنکستر ضد نور خورشید با خاصیت مخمل و ضد چربی با spf30 می باشد.

فرآیند پیری پوست را به تعویق می اندازد

یکی از مهم ترین علت های پیری زودرس پوست قرارگرفتن آن ها در معرض نور خورشید است. هیچ شخصی دوست ندارد که یک پوست ضمخت و پیر داشته باشد و تنها راه حل آن که از پیری زودرس پوست جلوگیری کنید و هم از آسیب هایی که نور خورشید بر پوست می تواند باعث ایجاد لکه های قهوه ای شود در امان باشید استفاده از ضدآفتاب فرانسوی لنکستر ضد نور خورشید با خاصیت مخمل و ضد چربی با spf30 می باشد.

 

 

کرم ضد آفتاب لنکستر از انواع پوست ها محافظت می کند

شما اگر پوست چرب ، خشک ، معتدل داشته باشید و هرچه رنگ پوست شما تیره تر باشد، نشان دهنده این است که ملانین بیشتری در پوست شما وجود دارد که ملانین ها می تواند در برابرهرگونه آسیب های پوستی از شما محافظت کنند اما این به تنهایی نمی تواند محافظت کننده قوی برای پوست شما باشد، اگر یک محافظ کننده بسیار قوی میخواهید ما به شما ضدآفتاب فرانسوی لنکستر با spf 30 را پیشنهاد می کنیم .

نکات مهم در زمینه خرید ضدآفتاب فرانسوی لنکستر

نکته اول باید عدد SPF ضد آفتاب بررسی شود؛ منظور از عدد SPF همان Sun Protection Factor است که به معنی فاکتورهای محافظت در مقابل نور خورشید است و در حقیقت یعنی هر چقدر میزان این عدد بیشتر باشد، در مدت زمان بیشتری می‌توانید در فضای باز که دارای نورشدید خورشید است، قرار بگیرید. یادتان باشد، قبل از خرید کرم ضدآفتاب، نوع SPF درج شده بر روی جعبه را بخوانید.

نکته دوم روی ضدآفتاب فرانسوی لنکستر عبارت محافظت از پوست در برابر UVA یا UVB و یا هر دوی آن‌ها نوشته شده باشد. اشعه مضر فرابنفش قابلیت آسیب رساندن به پوست را دارد. اشعه‌ای است که باعث به ایجاد چین‌ وچروک ها در پوست شده و هم باعث ایجاد قرمزی، خارش و سوختگی پوست خواهد شد؛ بنابراین ضدآفتاب فرانسوی لنکستر یک کرم محافظت کننده بسیار قوی در برابر آفتاب است که از پوست در برابر اشعه های مضر محافظت می کند.

سومین نکته که لازم است در هنگام خرید ضدآفتاب فرانسوی لنکستر ضد نور خورشید با خاصیت مخمل و ضد چربی با spf30 در نظر داشته باشید، مناسب بودن آن کرم ضد آفتاب با توجه به نوع پوست شما است ، ویژگی‌های دیگری که می توان به مقاوم بودن دربرابر آب،مقاوم بودن در برابر تعریق ، ماندگاری بالا، قیمت مناسب اشاره کرد.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

لنکستر

حجم

50 میل

کشور-سازنده

فرانسه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ضدافتاب فرانسوی لنکستر SPF30”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید