شوینده استیکی زغالی | سیمپل | Simple Charcoal Cleansing Stick

  • از بین برنده آلودگی ها و مواد زاید پوستی
  • از بین برنده جوش های سرسیاه و جوشهای ملتهب و خشک کردن ان
  • از بین برنده چربی اضافه پوست و براقی و عرق پوستی
  • پاک کننده عمیق منافذ باز پوست و بستن و ترمیم منافذ
  • مات کننده و کنترل چربی پوست و شوینده قوی
  • تولید  کشور انگلستان
  • حجم ۴۵گرم

350,000 تومان

1 عدد در انبار

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

شوینده استیکی زغالی سیمپل یکی از محصولاتی است که برای شستشو و پاکسازی پوست استفاده می‌شود.به علت اینکه پوست صورت بیشتر از قسمت‌های دیگر در معرض آلودگی قرار می‌گیرد و نفوذ آلودگی به عمق پوست سبب می‌شود مشکلاتی همچون جوش و لک برای پوست صورت پیش بیاید، استفاده از شوینده مناسب برای پوست ضروری است.این محصول فاقد پارابن و الکل بوده و بیشترین تاثیر را برای پوست‌های چرب دارد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم شما هم از این شوینده برای پوست صورت خود استفاده کنید. برای اینکه بیشتر با این محصول آشنا شوید تا آخر مطلب امروز همراه ما باشید.

شوینده استیکی زغالی سیمپل شوینده استیکی زغالی سیمپل

 

مشخصات شوینده استیکی زغالی سیمپل

Simple Charcoal Cleansing Stick محصولی است که از زغال چوب بامبو تهیه شده و برای مراقبت از پوست/ پاک‌کننده‌ها استفاده می‌شود. این شوینده با قیمت مقرون به صرفه‌ای در دسترس عموم قرار می‌گیرد. در ترکیب آن از هیچ‌گونه مواد شیمیایی یا عطر و رنگ مصنوعی استفاده نمی‌شود و با استفاده از آن تمام آلودگی‌ها و چربی‌های اضافی پوست را از بین می‌برند؛ همچنین استفاده از این محصول بی‌نظیر می‌تواند منافذ باز پوست را جمع کرده و پوست شما را عاری از جوش سرسیاه و آکنه کند. این شوینده منحصربه‌فرد، مناسب برای همه پوست‌ها به خصوص پوست‌های چرب است و شما می‌توانید برای استفاده روزانه آن را تهیه کرده و به وسیله آن رطوبت پوست صورت را تامین کنید و پوستی شفاف و روشن را تجربه کنید. برای استفاده از این محصول ابتدا باید پوست را مرطوب کرده و سپس قسمت پایین شوینده زغالی سیمپل را فشار دهید و بعد از بالا آمدن استیک به صورت دورانی به صورت خود بمالید و سپس صورت خود را بشویید.‌

شوینده استیکی زغالی سیمپل شوینده استیکی زغالی سیمپلشوینده استیکی زغالی سیمپل

اگر تمایل دارین میتونین به جای این محصول از آرایش پاک کن سیمپل استفاده کنید

خرید شوینده استیکی زغالی سیمپل

از آنجا که تمام محصولات برند انگلیسی سیمپل، کیفیت بالایی دارند و در تولید آنها از مواد ارگانیک استفاده می‌شود محصولات این شرکت از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار است. اگر شما هم تصمیم دارید از محصول مراقبت از پوست/ ماسک و اسکراب سیمپل استفاده کنید درنگ نکنید و با خرید شوینده استیکی زغالی سیمپل از فروشگاه ما از مزایای آن بهره‌مند شوید. برای این منظور می‌توانید بدون مراجعه حضوری و صرف وقت و هزینه زیاد به راحتی در منزل یا محل کار به سایت ما مراجعه کنید و به سفارش آنلاین این محصول بپردازید. به علت عرضه مستقیم این شوینده در فروشگاه ما و نیز خرید اینترنتی آن شما می‌توانید این محصول باکیفیت را با قیمت مناسب‌تر از قیمت بازار خریداری کنید.‌ برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت آن با ما تماس بگیرید.

توضیحات تکمیلی
برند

سیمپل Simple

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شوینده استیکی زغالی | سیمپل | Simple Charcoal Cleansing Stick”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

350,000 تومان

1 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید