شامپو پاک کننده انار و زنجبیل او جی ایکس Ogx Detoxifying

  • معجزه پاک ککندگی مو و تقویت از چربی،بوی بد ،کثیفی مو
  • فرمول باکیفیت حاوی عصاره های طبیعی
  • سم زدایی و پاک کننده عمیق مو
  • حاوی انار غنی از آنتی اکسیدان جهت درخشندگی موها
  • آبرسان مو، افزایش نرمی و لطافت مو
  • پاک کننده ناخالصی ها از میان تارهای مو و پوست سر
  • حاوی زنجبیل جهت پاک کنندگی و انرژی بخشی
  • ایجاد موهایی مخملی و درخشان
  • بدون سولفات وفرمول وگن
  • ساخت و تولید کشور امریکا
شناسه محصول: 3094 دسته: ,

399,000 تومان

7 عدد در انبار

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

شامپو پاک کننده انار و زنجبیل او جی ایکس

معرفی برند اوجی ایکس

شرکت آمریکایی Organix Inc صاحب برند او جی ایکس و تولید کننده شامپوها و پاک کننده‌هایی است که امروزه شاهد آن هستیم. این شرکت فعالیت خود را با اطلاعات پیش زمینه از صنعت داروسازی از سال 1986 میلادی آغاز کرد. شاید یکی از پررنگترین نقاط قوت کمپانی OGX نیز قدرت متخخصان آن در تولیدی محصولی سودمند برای مو با توجه به استانداردهای لازم و دقت بالا باشد.برند او جی ایکس معتقد است که سعی می‌کند با عرضه‌ی تولیدات خود، موهای مصرف کنندگان پرتر، صاف‌تر، محکم‌تر و ضخیم‌تر شود و مقاومت کلی موها در عین درخشندگی افزایش یابد.

 

 

معرفی شامپو پاک کننده انار و زنجبیل او جی ایکس

شامپو پاک کننده انار و زنجبیل او جی ایکس محصولی باکیفیت و حاوی عصاره های طبیعی معجزه پاک کنندگی مو و تقویت از چربی،بوی بد ،کثیفی مو و ایجاد موهایی مخملی و درخشان می باشد. شامپو پاک کننده انار و زنجبیل او جی ایکس حاوی عصاره انار سرشار از آنتی اکسیدان جهت سم زدایی، درخشان کنندگی و نرمی موها بوده و توسط زنجبیل ناخالصی های میان تارهای مو از جمله ژل ، تافت و هرگونه مواد حالت دهنده را کاملا پاک کرده و موهایی سالم و درخشان را به ارمغان می آورد.

از سایر ویژگی های شامپو پاک کننده انار و زنجبیل او جی ایکس فرمول باکیفیت حاوی عصاره های طبیعی ، پاک کننده ناخالصی ها از میان تارهای مو و پوست سر ، حاوی زنجبیل جهت پاک کنندگی و انرژی بخشی ، ایجاد موهایی مخملی و درخشان ،بدون سولفات و فرمولاسیون وگن می توان اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌های کاربردی شامپو پاک کننده انار و زنجبیل او جی ایکس ، عدم وجود ترکیبات شیمایی و فرمولاسیون وگن است که باعث می‌شود تا خانم‌ها و آقایان با خیال راحت از این محصول استفاده کنند. شامپو پاک کننده انار و زنجبیل او جی ایکس برای شستشوی موی سر به صورت روزانه مناسب است.

قدرت پاک کنندگی این محصول به افراد این امکان را می‌دهد که بتوانند آلودگی‌های موی سر خود را در کمترین زمان ممکن پاک سازی کنند. اگر می‌خواهید موهای پاکیزه و خوش حالتی داشته باشید. شامپو پاک کننده انار و زنجبیل او جی ایکس یک انتخاب ایده آل به حساب می آید.

 

 

خواص انار برای مو

روغن  و هسته انار موها را در برابر آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند و زندگی دوباره به موها می‌بخشد و باعث شفافیت و نرم‌شدن موها خواهد شد.روغن هسته انار همچنین منبع مناسبی از ویتامین C است که برای رشد و سلامت موها ضروری است. ویتامین C بافت پیوندی را که فولیکول‌های مو در آن قرار دارند؛ تقویت می‌کند و باعث بهبود رشد و حفظ سلامت موها می‌شود.

خواص زنجبیل برای مو

زنجبیل به گردش خون پوست کف سر کمک می کند این ویژگی به جهت خواص تحریک کنندگی فولیکول های مو به وسیله زنجبیل است. وقتی مواد مغذی جذب پوست سرمی شود، رشد طولی موها به مراتب بیشتر و بیشتر می شود. زنجبیل حاوی مقدار زیادی ویتامین ، مواد معدنی و اسیدهای چرب است که همگی در رشد و تقویت موها تاثیر بسیار زیادی دارند.

 

 

نحوه استفاده از شامپو پاک کننده انار و زنجبیل او جی ایکس

جهت افزایش تاثیرپذیری محصول کافی است مقداری از شامپو پاک کننده انار و زنجبیل او جی ایکس را روی موهای مرطوب خود ماساژ دهید و پس از چند دقیقه موهای سر خود را با آب ولرم آبکشی کنید. استفاده مکرر از این شامپو به مرور زمان باعث ایجاد موهایی مخملی و درخشان می شود.

توضیحات تکمیلی
برند

او جی ایکس | OGX

حجم

385 میلی لیتر

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو پاک کننده انار و زنجبیل او جی ایکس Ogx Detoxifying”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

399,000 تومان

7 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید