سرم ویتامین سی کریتوس |سوپر فروت|2% | 30ml | اورجینال

برند: کریتوس

399,000 تومان

1 عدد در انبار

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

از مهم ترین مشکلات پوستی، خصوصا در ناحیه صورت که بیش تر در معرض نور خورشید قرار دارد؛ تیرگی و دهیدراته شدن می‌باشد که به کار گیری آبرسان، ضد آفتاب و کرم های روشن کننده ای که دارای ویتامین C هستند، تا میزان زیادی در بهبود وضعیت تیرگی پوست نقش دارند.

رفع تیرگی و ایجاد رطوبت در پوست از وظایف سرم ویتامین سی کریتوس بوده که به عنوان یکی از لوازم آرایش اورجینال در روتین پوستی هر خانمی که به پوست خود اهمیت می‌دهد، وجود دارد.

خرید سرم ویتامین سی 2%  به عنوان یکی از اجزاء روتین پوستی شما به منظور تقویت کنندگی درخشندگی و شادابی در پوست و عاملی حفاظتی در برابر لکه ها و تیرگی ها توصیه می‌گردد که منجر به از بین بردن آن ها می‌شود.

مشخصه های سرم ویتامین سی کریتوس اورجینال :

یکی از دلایل استفاده ازسرم ویتامین سی کریتوس مدل سوپر فروت ، ایجاد درخشندگی فوق العاده در پوست می‌باشد که علاوه بر آن به عنوان کاهنده تیرگی موجود در پوست صورت و روشن کننده ای برای آن کاربرد دارد.

در سرم ویتامین سی کریتوس ترکیبات مختلفی وجود دارد که از مهم ترین آن؛ اسید های طبیعی میوه و آنزیم بوده که در کنار آن به صورت غنی شده با میزان 2% ویتامین C تولید گردیده است.

مشخصه های سرم ویتامین سی کریتونس

همچنین عصاره میوه های دیگری مانند آناناس، پاپایا و انبه در آن به کار گرفته شده که رایحه ای دلپذیر را برای سرم ویتامین با 2% غلظت  ایجاد کرده است.

این سرم زیر مجموعه سرم ویتامین سی بالانس میباشد که دارای کیفیت مناسبی است .

سرم سوپر فروت کریتوس بهترین پیشنهاد برای روتین پوستی بوده که می‌توانید آن را برای پوست صورت و گردن خود استفاده نمایید.

تولید محصولات کریتوس Creightons کاملا وگان و بدون وجود تست حیوانی صورت گرفته است که در لاین تولید آن از آنتی اکسیدانی قوی؛ ویتامین C استفاده شده است که با ایجاد سطحی صاف بر پوست کدر و ناهموار شما، با آزاد سازی مواد مفید موجود به شادابی و سرزندگی پوست منجر خواهد شد.

نحوه استفاده سرم ویتامین سی 2% مدل سوپر فروت کریتوس

اما بعد از مهم ترین پرسش مخاطبین که کاربرد سرم ویتامین چیست؛ یکی دیگر از موارد مهم نحوه استفاده سرم ویتامین سی کریتوس بوده که استفاده از آن به عنوان روتین پوستی در صبح و شب توصیه می‌شود.

در ابتدا از خشک بودن پوست صورت و گردن خود اطمینان یافته، سپس با ریختن چند قطره بر این نواحی و ماساژ دادن، جذب سرم ویتامین سی Creightons  بر روی نواحی مورد نظر اتفاق می‌افتد.

توضیحات تکمیلی
برند

کریتوس

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم ویتامین سی کریتوس |سوپر فروت|2% | 30ml | اورجینال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

399,000 تومان

1 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید