ست براش رییل تکنیک دو اسپانجه + دو عدد بیوتی بلندر

  • ست براش رییل تکنیک دو اسپانجه + دو عدد بیوتی بلندر
  • دارای 4 براش متفاوت که مکمل هستند
  • کمک در زیرسازی جذاب و یکدست
  • شامل دو براش کرم پودر، یک براش کانسیلر و یک براش کانتورینگ
  • دسته‌ها از جنس آلومینیوم سبک
  • مقاوم و قابل حمل
  • ضد خشونت علیه حیوانات

599,000 تومان

19 عدد در انبار

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ست براش رییل تکنیک دو اسپانجه + دو عدد بیوتی بلندر

ست براش رییل تکنیک دو اسپانجه + دو عدد بیوتی بلندر یکی از لذت بخش ترین کارها برای بانوان آرایش کردن است. ولی آرایش اگر به صورت حرفه ای و طبیعی صورت نگیرد علاوه بر این که زیبایی شما را از بین می‌برد چهره ای مصنوعی نیز به شما می‌دهد. برای اینکه شما یک آرایش حرفه ای داشته باشید حتما باید از لوازم مناسب برای آرایش استفاده نمایید. یکی از لوازم ضروری و مهم برایست براش لیمیتد ادیشن 4تایی است. همان طور که می‌دانید براش‌ها انواع مختلفی دارند و هر کدام برای کار خاصی مناسب هستند. از این رو داشتن ست براش لیمیتد ادیشن 4تاییی کی از مواردی است که به شدت توصیه می‌کنیم.

ست براش کرم پودر :

ست براش کرم پودر دیگر زمان آن گذشته است که از انگشتتان برای پخش مواد آرایشی بر پوست صورت استفاده نمایید. امروزه با استفاده از براش‌های گوناگون لوازم آرایشی را می‌توان به صورت یکنواخت بر روی پوست صورت پخش نمود. یکی از ویژگی‌های ست براش کرم پودر این است که سایز‌های مختلفی از براش وجود دارد و شما می‌توانید متناسب با محلی که قصد آرایش آن را دارید سایز مورد نیاز را انتخاب نمایید.

شما با استفاده کردن ست براش کرم پودر می‌توانید در مصرف لوازم آرایشی صرفه جویی نمایید. زیرا با استفاده از مقدار کمی‌کرم به خوبی می‌توان با کمک براش آن را در تمام سطح پوست پخش نمایید. از طرفی سطحی یکدست از مواد آرایشی روی پوست قرار می‌گیرد.

یکی از مزیت‌های اصلی استفاده ست براش کرم پودر بهداشت در آرایش کردن است. شما هر بار با استفاده از براش مخصوص هر ناحیه به صورت بهداشتی آرایش خود را انجام می‌دهید و از تماس انگشتان آلوده با پوست جلوگیری می‌کنید. استفاده از براش در آرایشگاه‌ها نیز بسیار در بهداشت موثر خواهد بود. از طرفی به خاطر استفاده از براش‌های مختلف برای هر قسمت آرایش دیگر نیازی نیست که شما مدام انگشتان خود را شستشو دهید. زیرا در ست براش  با داشتن چند مورد براش هر کدام را در ناحیه‌ی خاصی به کار می‌برید.

حتما توجه کرده اید زمانی که از انگشتان برای پخش لوازم آرایشی استفاده می‌کنید سطحی ناصاف روی پوست ایجاد می‌شود. حتی ممکن است خطوط سطح پوست انگشتانتان خط‌های ریز بر سطح پخش مواد آرایشی ایجاد نماید. ست براش کرم پودر این مشکل را حل نموده است. شما با استفاده از براش سطحی صاف و یکدست را روی پوست ایجاد می‌کنید. این کار باعث می‌شود آرایش شما کاملا طبیعی و یکدست دیده شود.

ست براش کانسیلر :

ست براش کانسیلر حتما توجه نمایید که شستن و تمیز کردن براش‌ها بسیار مهم هستند. از این رو پس از 24 ساعت از آخرین استفاده‌ی خود از براش، شامپو بچه را در مقداری آب حل نمایید. سپس ست براش کانسیلر را زیر آب ولرم بگیرید و خیس نمایید سپس آن را داخل آب و شامپو قرار دهید و با انگشت خود موهای ست براش کانسیلر را به خوبی ماساژ دهید. بعد از این کار براش را دوباره زیر آب ولرم آبکشی نمایید تا شامپو به خوبی شسته شود. سپس آنها را روی حوله قرار دهید تا به خوبی خشک شوند. با این کار شما همیشه ست براش کانسیلر تمیز و به دور از آلودگی خواهید داشت.

خلاصه ویژگی‌های محصول

دارای 4 براش متفاوت که مکمل هستند

کمک در زیرسازی جذاب و یکدست

شامل دو براش کرم پودر، یک براش کانسیلر و یک براش کانتورینگ

دسته‌ها از جنس آلومینیوم سبک

مقاوم و قابل حمل

ضد خشونت علیه حیوانات

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست براش رییل تکنیک دو اسپانجه + دو عدد بیوتی بلندر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

599,000 تومان

19 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید